Nu går skam på torra land

När man sitter på vagnen och detta händer önskar man att man hade sin skämskudde med (den vita med det grå trädet). Läs och förfasas: Framför mig sitter en ensam kvinna på sätet. Vid Brunnsparken kliver det på en man som sätter sig bredvid henne. Då reser hon  sig upp, knör sig förbi honom och sätter sig ensam på ett annat säte. Är inte det illa? För övrigt såg hon ut som coach Sylvester i Glee med hårdkrulligt, kort hår, kraftig benstomme ;) och rosa läppar. Det var det enda som var härligt med det hela! Japp, det är det mest upprörande som hänt idag. Skönt eller illa. Vet inte vilket... 
 
 
Igår fikade jag mig i alla fall igenom dagen. Först finfint sällskap av Matilda och sedan SVF-flickorna. Inte illa alls. Någon kan ha somnat dock... Kakorna är Mince meat pies som tydligen är en brittisk delikatess. Bra jobbat Andrea! (Jag vet att det vore roligare med en bild på mitt sällskap, men de satt inte stilla när jag fotade så de blev så väldans suddiga... Bättre lycka med bild nästa gång!)

Kommentarer
Postat av: Tant Lilli

Huvaligen sicka hemskingar det finns!! Jag jobbar hemifrån - sjukt svårt. Och snorigt värre.

2012-12-20 @ 12:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback