Dagens

Utifrån efterfrågan från en av mina mest trogna läsare har jag nu bestämt mig för att börja med dagens outfit igen. Jag kanske slutar imorgon, vem vet. Men håll till godo. Jag bjuder på gammal vit skjorta, ärvda jeans och halsband jag köpte för fem kronor på JC i Alingsås. De kan sin rea där. I sanning.

Jag har sett att de riktiga bloggtjejerna tar bilder uppifrån numer, så då testar väl jag det också.

 

Jag bjuder även på mitt senaste försök med gelénaglarna. Inte helt lätt detdär med fransk manikyr. Efter jobbet bär det av till stan för att fira födelsedag med min fina vän S. Fint som snus. Ha en bra dag nu!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yiha! Det var bra. Dagens. Fortsätt så!

2013-04-17 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback