En ny människa

Jag går och lägger mig som hemmafru, vaknar som förvärvsarbetande. Komplett med gelnaglar (tack familjen M), pappas gamla klocka och en hejdundrande förkylning.

Sista dagen har mest spenderats i soffan med näsdukarna i högsta hugg. Men jag har hunnit köpa vattenfast mascara - vilket tydligen ska vara nödvändigt, dricka dagledigkaffe på Da Matteo, fira en trevlig återflytt till Göteborg och fixa piffiga naglar. Ett inlägg om födelsedagen skall ordnas inom sinom tid, men nu blir det till att sova så jag är redo för kidsen. En era avslutas och en nygammal inleds. Jag känner mig förväntansfull och nästan lite pirrig. Men trots ändrad status så får nog bloggen bestå ytterligare en tid. Vissa saker ändras ju inte trots allt. Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra där! Hoppas första dagen på jobbet blir bra och går snabbt och lätt!

2013-04-11 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback