Long time, no see...

Fattar inte hur fort dagarna går nu. Blogginläggen haglar inte in direkt, men jag skyller också lite på tekniken. Känns alltid skönt att lägga ansvaret utanför sig själv. Sanning.

Helgen gick i lugnt tempo med lilla N som var sjuk var 48 timme. På minuten. Stackars liten. En sväng till Vårgårda, grill i Fiskebäck, årets första bad för herr F, mycket god mat och som avslutning en toppenföreläsning om Vi-känsla. Mer kollektivt tänkande åt folket!

Här kommer en variant av dagens. Utan huvud. Jag har hjälmfrisyr... Plus att jag inte lyckades få till en bild på hela mig. Observera den fina kontorsstolen, papperskorgen och kommunalgolvet. Vardag!

En inte helt kry liten kille. Men fin i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback