Festliga tider

Jag har förstått att på riktiga bloggar med många följare så visar man regelbundet upp sina glammiga och oooootroligt roliga fester man är på. Så, jag ska inte vara sämre. Nu har jag redan visat upp ettårskalas, frukostkalas och 70-årskalas så här följer tre 30-åringar. Jag hade kunnat visa upp mitt eget överraskningskalas, men jag kände mig inte så glammig så det blir inget med det. Med det inte sagt att det var roligt, bara att jag i princip gick i mysbyxor.
 
Vi gick ut starkt med Senor Mähl fiesta. Jag älskar temafester. Fick med mig en hatt hem, men fick lämna mustaschen. Ingen fest utan mustach!
 
Värdparet för kvällen!
 
Vissa älskar mat...
 
...andra glam...
 
...och någon mustacher. 
 
Perfekt läge för julkort - om inte lilla N hade surat ihop. Typiskt ungar. Har jag hört.
 
Två glada 30-åringar som vet hur man ordnar fest. 
 
 
 
Japp, det var det. Nu kanske ni hade förväntat er fler festbilder och det hade kanske jag också. Men detta är vad som bjuds i afton. Sov sött!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hurra för fester!! Haha för bilden på mig och Mia. Vi står där och försöker se snygga ut, helt ovetande om att en tredje person också poserar i bilden...

2013-08-29 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback