Pepp

Måndag. Höst men ändå sommar i luften. Uppstart, nystart, vardag, helg. Jag känner mig redo.

I helgen sprang lillasyster och jag midnattsloppet. Jag fick hybris och sprang om en sisådär 100 personer upp för masthuggsbacken. Sen fick jag kramp i två kilometer. Tji fick jag för att jag trodde jag var någon slags superlöpare. Men med två bestämda fingrar i ryggen upp Vegagatan klarade jag det också. Målet uppfylldes, vi var nöjda och glada och jag fick inte magsjuka. Lycka! Sedan har vi hängt på lekplats, innergård, Ganlet och i kyrkan. Med vänner och familj. Som det ska vara. Måndag - bring it on!


Kommentarer
Postat av: Lilli med bestämda fingrar i ryggen uppför backen...

Jamen det blev ju så sjukt bra! Fin bild på N m pussmunnen! och på mig kan man tro att det är efter loppet, jag ser ju liiiite schleten ut. men de bjuuur vi på!

2013-08-26 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback