Duktiga jag

God morgon världen! Vi är på väg till kyrkan. Något sent, men det var bara för att jag prioriterade att hitta ett rosa läppglans före att komma i tid. Solklar logik.

I morse vaknade jag en timma före resterande familj. Det är ju helt underbart. Först drack jag kaffe och läste en bok och sedan stack jag ut och sprang. Japp, så duktig var jag. Och eftersom det är min blogg är det helt okej att skryta om det här. Det var tungt som aset, men skräcken för att ta på bikinin i kombination med min faiblesse för sötsaker drev mig framåt. Jag har för mig att Friskis hade det som slogan ett tag. Något i stil med: Träna för att kunna äta den extra bullen. Skoj. Sedan måste jag tillägga att jag tycker man får äta bullar utan att träna också. Det är var människas rättighet. Ha en fin dag nu!

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyster lilli

Men ett sånt läppglans sen! Det är viktigt! Oh bra jobbat med löpningen. Fattade inte riktigt vidden av det förrän nu. På morgonen. INNAN kyrkan. Alltså. det är wow!

Svar: Man tackar! Något sent, men ändå.
M

2013-02-24 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback