Förvandling?

Får du ibland känslan av att man vill göra någon slags förvandling? Det får jag. Vid dessa tillfällen vill jag helst ändra på något synligt och konkret såsom att måla en vägg, köpa nya kläder eller flytta, men det kan också handla om annat som inte syns. Typ bli en snällare människa eller något liknande. Nu har vi flyttat, målat väggar och möbler, tapetserat och jag vill inte bli snällare just för tillfället, men längtade ändå efter en förvandling. Den logiska slutledningen var självklart att det var läge att byta frisyr. Sagt och gjort, barret är kapat (känns som något väldigt åttiotaligt att säga. I alla fall enligt mig som var en plutt på åttiotalet och absolut inte kunde några coola uttryck). Jag bjuder självklart på en efterbild i sann blogganda.
 
Det var inte så lätt att få till den perfekta efterbilden. Hur gör de riktiga bloggerskorna? Så eftersom jag la en redig stund på att försöka med det så bjuder jag på ett collage. Igen. 
 

Efter att ha suttit hos frisören i tre timmar förväntade jag mig att känna mig som en ny person. Minst. Konstigt nog kände jag mig ungefär som vanligt, men med förskräckligt ont i baken. Fortfarande rätt trött och med ett antal projekt att ta itu med hemma. Med utan en enda kluven hårtopp och med en mer uppdaterad jag à la 2013. Ingen direkt förvandling men kanske inte så dumt ändå.

Kommentarer
Postat av: Miriam

snyggt!

2013-02-06 @ 19:14:17
Postat av: Anna

Tok snyggt! ;)

2013-02-06 @ 20:22:48
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Lillasyster lilli

Helt klart förändring. Och en snygg sådan. Fina du! Och bra bloggpics, jag tycker du lyckats utmärkt med efterbilder "som de riktiga bloggerskorna".

2013-02-07 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback