Inlägg två

Eftersom morgonens inlägg, förutom att vara lite lätt morgonigt, var bildlöst så blir det nu ett till. Vi kör småbarnsliv 1.0 nu med soffliv, sjukt barn och en klassiker: övertäckt soffa. Orsaken till detta kan ni nog gissa va?! Själv är jag piffig i hårspänne och mysbyxor. Vi har laddat med godis och vindruvor. Som jag sa, direkt på fikat idag. Hoppas på att detta är en snabbt övergående sjukdom. Huskarantän passar mig inte så bra. Men tur att svågern har försett oss med underhållning i alla fall. 
 
Utan smink och morgonfrisyr. Då är man glad för #filter!

Kommentarer
Postat av: Tant Lilli

Stackars sjukling! Är det babblarna jojje har försett er med;)

2013-02-14 @ 08:36:35
Postat av: Mamma Lisbeth

Blommiga soffor är fina tycker jag

2013-02-16 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback