Kalashelg

Detta har varit en kalashelg. Inte bara på grund av att det varit mycket kalasandet, utan den har också varit kalasbra. Vi har tryckt in en massa trevligheter med en massa trevliga personer. Helgen inleddes i Loo på killkalas och tjejkväll. Mycket trevligt och ganska fnissigt. I alla fall där jag var. Sedan toppade vi lördagen. Det hanns med springtur (kanske inte det trevligaste, men bra start på dagen), information på hotel Plaza om ett projekt för flickor i Moldavien som en god vän organiserar, barnvälsignelse där herr F och jag gick i skift, herr F spelade på Nordstan, jag satte (själv) ihop vår nya soffa från IKEA vilket jag är hemskans stolt över och sedan 30-årsfest för bästa Miriam. Kvällen avslutades dock med ett abrupt uppryckande till verkligheten med en övertrött lilla N och två föräldrar som både var trötta och luktade kräk. Så vi fick festa klart hemma i soffan. Rackarns synd att vi missade tårtan för den såg riktigt fin ut. 
 
Idag satte vi upp vår fina tapet i köket och sedan kom lillasyster och man hit på lunch. Då tog helgen ut sin rätt för mig. Alltså, jag har sagt det förut, men jag är sannerligen inte 20 längre. Oj vad trött jag varit idag. Trots ett antal powernaps med lilla N vid sovstunderna. Nu är herr F och spelar igen och jag planerar att krypa ner i ovan nämnda soffa och titta på House. 
Här bjuder jag på en bildkavalkad från helgen. Även en dagens look. Jag gör mitt bästa för att se ut som en riktig bloggerska. Bild på fantastiska tapeten kommer en annan dag när helheten är lite mer representativ, alternativt mer som jag önskar att representativt skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback