Oförskämt trött

Hur kan man vara så trött när man gör trevliga saker mest hela tiden? Delar jag månne min energi med lilla N, för i så fall är det fullt förståeligt. Han är ju som en ål för närvarande. En av de trevliga sakerna jag gjort idag är i alla fall att besöka familjen B. Och inte B som i sämre än A. Mer B som i bra. Eller bäst kanske... De är både godhjärtade, solidariska, trevliga, smarta och roliga. Sjukt bra kombo.

Deras minst familjemedlem håller på att växa ikapp lilla N (håller på, har inte gjort!) och han och lilla N bondade fint idag. Så rart. Sedan har de också en väldans fin hylla inne på toa med knypplade spetsar på hyllkanterna. Där kan man låna böcker. Nu mitt herrskap tar jag natt. (Och nu var det morgon, men låtsas som att det är igår tack.)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vilken pepp att läsa ;) hoppas ni har en underbar semester! Och attvi snart ses! Kram

2013-02-28 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback