It's happening

The perfect flytt is happening. Torsdag och fredag har svärföräldrarna varit här och hjälpt till. Tyvärr Fick herr Fs far ryggskott (innan de kom hit), men modern var desto piggare. Rum och möbler har målat, fönster har putsat, samma fönster har fönats, mängder med lådor har packats, packats upp (dock inte lika många) IKEA-möbler har skruvats och pengarna har rullat. Idag smäller det. Ligger vaken och väntar på att vi ska gå upp och sätta igång. Jag ligger aldrig vaken och väntar på att få börja. Herr F får alltid släpa upp mig. Men flytt, det gör något särskilt med mig. Som ett barn på julafton. Nu ska här bäras. Och imorgon får jag vakna (om jag orkar ur sängen då vill säga) i mitt nya rum. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback