SNÖ!

Snö igen. Vilken lycka. Jag är inte ironisk. Förstår att det kan förstöra för er andra som måste ta er till arbeten och dylikt eftersom de kollektiva transportmedlena blir rättså sega och man måste skrapa bilen (om man nu trotsar trängselskattens påverkan på sin hushållskassa). Men, i mitt tycke, så är det ljuvligt. Blir det ingen mer vinter blir ju januari och februari för bedrövliga. Men med riktig vinster så blir de ljusa och härliga. Okej, eftersom jag inte gjort annat än kurerat mig från en hejdundrande förkylning, lekt med lilla N och kollat på TV-serier idag så blir inlägget inte roligare än såhär. Basta. 
 
Men jag bjuder på ett till kollage nu när jag lärt mig hur det funkar. Tyvärr kan jag inte flytta bilderna i ramarna. Sorry herr F att jag högg av halva ditt huvud, men ni vet ju hur han ser ut vid dethär laget. Bilden har ingenting med inlägget att göra eftersom det är mörkt ute så en snöbild hade bara blivit grå. Och lite vit. Temat (obligatoriskt) är att alla bilderna kommer från min iPhone, den aldrig sinande källan av tramsiga bilder. Alltså, vändbar kamera revolutionerade mina egofoton, eller vad säger du syster yster? 
 
Observera hur stark lillasyster ser ut uppe i högra hörnet! Var tvungen att ha med en bild på träning så ni inte tror att det enda jag gör är att äta. Sedan har jag inte sagt någonting om proportionerna däremellan...

Kommentarer
Postat av: Tant Lilli

LÖVELY med egobilder och bildkollage. helt rätt! Och fint med snö!

2013-01-12 @ 01:32:10
Postat av: Tant Lilli

Och tillägg: bara för att det är en bild på att jag tränar behöver ju faktiskt inte vara bevis på att du gör det;)

Svar: Nu förstår jag inte alls hur du menar... Jag hade ju träningskläder :)
M

2013-01-25 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback