Soffhäng

Sitter i bilen på väg hem från stugan och laddar för soffhäng med maken. Bästa sättet att avsluta en hejdundrande helg på. 


Midsommarafton fortsatte bra, förutom en paus i trafiken orsakad av en vilsekommen barack. Dans kring midsommarstången (ja, vi hade ju vanan inne), god mat, mycket snask, femkamp, fullträff med luftgevär (ja, jag är omåttligt stolt), goda vänner och en ljus natt. Underbart!

Midsommardagen bjöd på kusinhäng i Träslösläge i finaste 50-talshuset hos storkusinerna med grill, surf för vissa och musik. Idag har jag slått rekord på milen (ytterligare lite skryt, men det är ju det jag har min blogg till), våfflor, båttur, cykeltur med lilla N som tyckte jag var i vägen för hans ratt (aka min sadel) och mer go mat. Nu är årets midsommarhelg nästan slut. Vi tackar för en försmak av sommaren och semestern och laddar för en ny vecka på jobbet.

Laddad och klar. Nu blir det natt!

 

 

 

Trackback