Finbesök

Idag har min fina vän hemifrån varit på besök. Hon har en liten kille som är en månad äldre än lilla N (och en go liten tjej som var hos sin kusin idag). Väldigt mysigt. I sann daglediganda så fikade vi och gick sedan en promenad ner till stan och tittade i leksaksaffärer. Låt mig nu bara erkänna att jag tycker att vanliga plastleksaksaffärer är sjukt trist. Tyvärr lila N. Men jag skall jobba på det lagom tills dess att du börjar önska dig sådant. Eller så får herr F sköta inhandlandet. Eller inte... Beror på hur ekonomin skall se ut efter presentinhandlande. Men jag gillar ju i alla fall Ullared. Alla avdelningar utom ridsport och textilier (för där har till och med jag tröttnat). Så det skall nog lösa sig ändå.

 

Lilla N var också med, men honom gömde vi under filten.
 

Sedan började jag skriva en annan sak, men det var så sjukt ointressant att jag var tvungen att radera det. Nu är det illa med mig... Det som kommer nu är inte mycket bättre, men i alla fall. När herr F kom hem från jobbet for vi faktiskt till Skatås, hyrde joggingvagn och gav oss i kast med åttan. Dålig idé! Himlen öppnade sig och vintern återkom strax efter halva varvet. Mina ben, som redan innan kändes som två betongpålar, ville bara lägga sig ner och vänta tills vårens återkomst. Japp, jag tog mig vatten över huvudet. Men vi kom runt till slut och efter världens längsta dusch och god middag så är jag nu åter människa. Vid nästa träning skall jag tänka på att jag inte är så vältränad som jag önskar och inbillar mig, innan jag väljer runda. Dagens visdomsord! 


Kommentarer
Postat av: Mamma Lisbeth

Vi har promenerat en åtta utan problem! Det är bara att välja rätt spår som jag har för mig att predikan handlade om i söndags. Se bara till att korsa ditt spår så blir det en åtta!

Svar: Jaha, vad det så pappa menade när han sa att ni hade gjort en åtta. Smart! Så skall jag göra nästa gång.
M

2013-03-13 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback