Redan saknad

 
 
 
Jag har skrivit att jag ser fram emot att börja jobba, och det gör jag också. Men jag kan inte för mitt liv förstå hur jag skall kunna vara utan lilla N hela dagarna. Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på det. Visst är jag glad och tycker att det är otroligt viktigt att han och herr F skall få tillbringa mycket tid ihop, men det är skillnad på att veta det och känna det. Just nu vet jag det bara. 

Jaha, det lät deppigt. Men nu till det trevliga. Först skall jag äta småkakor hos Sara och lilla W och sedan på mammaträff med föräldragruppen. Inte illa för en fredag. Jag skulle ha tränat med lillasyster, men ett visst mått av halsont satte stopp för det. Men det blir ändå fredagsmys med taco efter och förhoppningsvis beställning av flygbiljetter till en viss världsmetropol.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Färstår dig verkligen! Och hej o hå så nyfiken jag blir på vilken världsmetropol ni ska bege er?! ;)

2013-03-15 @ 14:24:23
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Pappa Gunnar

En gång för mycket mycket länge sedan. Jag tror det var bara några data efter solen första gången hade visat sig på himlavalvet möjligen kan det vara dagen efter Blåtunga första gången mötte Rödnäbba i strid. Då lämnade herr G sin lilla söta dotter M på SVF DÅ .........ögonblickligen så kände även herr G en sådan saknad och oro . Som tur var sände Herren då en viss riddare F till hennes räddning och hjälp. Va bra att han är kvar.

2013-03-17 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback