Tjejhelg i Örebro

Vissa saker pratar man ju om för evigt utan att göra slag i saken. Att åka till Örebro och hälsa på fröken L är en sådan sak. Men nu äntligen blir det av. En tjejhelg i deras nya radhus. Ska bli grymt kul! När fröken L och jag var unga vuxna (på riktigt, inte vuxna som vi faktiskt räknas som nu) hängde vi i princip dygnet runt. Vi ägde världen och tyckte vi var ganska fantastiska. Vilket vi var. Och är! Men nu blir det inte så ofta på grund av att vi tydligen bestämt oss för att bo i olika städer. Trams. Men jag höll på att inte komma iväg på grund av lilla N som inte är helt kry. Men herr F försäkrade och bedyrade att de skulle klara sig så nu sitter jag här på tåget, spelar candy crush saga och tar bilder på mig själv när jag ser svår ut. Örebro - here I come!


Kommentarer
Postat av: Lilli

Svår och SNYGG, glöm inte det!

2013-03-17 @ 16:45:54
Postat av: Pappa Gunnar

Det fotot ser ut som klippt ur en. Medling film. Snyggt.

2013-03-17 @ 20:30:32
Postat av: Pappa Gunnar

Merlin film ska det vara 💃

2013-03-17 @ 20:33:34
Postat av: Anna

Sjukt snygg, ska också börja se svår ut, kanske är receptet för att se bra ut på bild!

2013-03-19 @ 16:42:11
URL: http://aofv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback