Första barnkalaset

Idag ska vi och utökade familjen fira lilla N som fyller ett i dagarna. Jag måste säga klyschan: Jag kan inte fatta hur fort tiden går. Innan lilla N gick inte tiden såhär fort. Man märkte det inte i alla fall. Jag ser ju typ likadan ut varje år. Förutom att jag har lugg vissa år. Men däremot har inte denna förmiddagen gått fort. Att vakna 6:20 en lördag borde vara olagligt. Men vi har hunnit fixa med fika till i eftermiddag, lekt, läst tidningen och putsat fönstren. Sjukt effektivt och relativt tråkigt. Men, men... Nu väntar vi på att födelsedagsbarnet ska vakna på vi kan gå på loppis på torget.

Plus att jag kanske ska byta om från nattlinne. Icke att förglömma...


Kommentarer
Postat av: Miriam

men hallå vilken fin kaka! :-)

2013-05-25 @ 13:25:17
Postat av: Mamma Lisbeth

Tack för ett fint ettårskalas! Ettåringen tycktes gilla både chips och presenter! Ett riktigt kalasbarn!

2013-05-26 @ 00:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback