Kriget

I helgen blev herr F och jag lite lätt ivriga att påbörja hallpiffet. Detta ledde till den klassiska "vi-börjar-rycka-en-aning-i-strukturtapeten". Detta ledde till en klassisk situation där man helt enkelt inte kan vänta så länge till med piffet. Så idag har vi haft kombinerad barnvakt med tapetrivning där svärföräldrarna tog ett rejält tag. Nu ser det ut som kriget. Och jag kom på att vi har helggäster. Men äsch, de klarar det! För övrigt har jag gått hela dagen i leopardtights, svart klänning och gammal randig, svettig tröja som jag cyklar i på grund av en curryolycka på morgonkvisten. Det set ut och känns ungefär som pyamas. Jag har fått mer beröm än på länge. Så var det med det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback