Liseberg

Igår var det äntligen dags för Liseberg. Svärmor har en otrolig förkärlek för karuseller så hela familjen gick dit tillsammans. Eftersom det är mycket som görs på helgerna fick vi inte till en dag som alla kunde förrän nu, i slutet av september. Så påbyltade med vantar och mössor drog vi runt tillsammans med halva Göteborg. Mysigt. 

Såhär på äldre dar (?!) har jag blivit en dålig åkare. Det får inte snurra. Eller vända för snabbt. Då mår jag pyton. Bergochdalbanor och sånt som bara går upp och ner däremot, det är livet. Men alltså atmosfear. Det är inte ofta jag tror att jag ska ramla ur. Men här. Fy tusan vad läskigt. Och galet skoj! Den rekommenderas. Nu ska en riktig raring barnvälsignas och kalasas för. Hurra för lilla N!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback