Vanlig vardag

En vanlig vardag cyklar jag till jobbet strax efter sju. Eller kanske halv åtta. Eller åtta... Sedan jobbar jag, skrattar en stund med kollegorna, sliter mitt hår över något som kan kännas olösligt, dricker en eller tre koppar inte så gott förvaltningste, förhoppningsvis löser detta något, cyklar hem och leker med lilla N. Idag har vi provat att baka ihop. 
 
Jag vet inte riktigt hur vi tänkte där, om vi tänkte, när vi bakade med lilla N. Hur som helst älskade han smet. Typ mer än vad han älskar sina föräldrar. Ja, ni hör ju. Det blev gråt och tandagnisslan när kakorna blev kakor. Barnet mutades. Jag har hört att socker är viktigt för hjärnan. 
 

 

Nu har jag landat i soffan med ovan nämnda kakor och herr F är på viktigt möte. Hej vardag. Över och ut!
 


 

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag vill också baka med nosen! Det ska jag göra så det så! Utan att sätta in något i ugnen . det ska vara i smetform all the way! blir grymmebra. När får jag vara barnvakt?

Svar: När du vill! Kom och hämta bara.
M

2013-09-13 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback