Bröllopsdag, äppleträd, dagen D, vardag osv

Ligger i sängen och i mitt huvud snurrar sången "what a difference a day makes, 24 little hours..."  Idag var vår ursprungliga bf (alltså dagen D när bebis skulle komma), bröllopsdag (sjunde!), första dagen jag lämnade lilla N på nya förskolan (ja, i en och en halv timme, men ändå. Succé för övrigt), jag fick mitt livs första äppleträd - eller första träd rakt av, lilla N badade i iskall pool (ändå lycklig), date med herr F pga ovanstående anledning, ingen antydan till bebis och nu är det det dags för natt. 

Vardag, men ändå inte. Allt är som vanligt, men vad är vanligt? Livet är ju mest ovanligt hela tiden. Och tur är det. För livet är ändå alldeles fenomenalt.



Jag kunde inte hitta någon vidare bild på temat så här kommer en selfie. De är inte så frekventa längre, så håll till godo. 

Kommentarer
Postat av: Lilli

Piffigaste morsan i hela Alinge stad!

2014-08-19 @ 11:24:55
Postat av: Cicki

Va fin du och lycka till nu vi väntar med spänning på vem som skall titta ut snart, kram från faster

2014-08-19 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback