Årskrönikan är tillbaka - del 3

Alltså detdär med årskrönika. Jag vet inte om det är meningen att själva krönikan ska sträcka sig över ett år, men den som väntar på något gott... Eller? Vänta är inte direkt min starkaste gren så jag kan nog tänka att det är ett ganska löjligt ordsspråk. Jag kan annars säga denna härliga klyschan: Livet kom emellan. Mohahaha... Här kommer det i all fall. Juli till september. I en salig blandning. Från Hallabacken i Östergötland till New York skyline. Familj, goda vänner, sol, bad, mat och häng. 
 
 
Ett par svängar uppe på landet med utökade familjen. Sol, bad, båtturer, cykla längs kanalen och mycket glass. Sedan en runda för att säga hej och hejdå till härliga Stenungsön. 
 
 
 
 
Finfin semester med familjen M i ett idylliskt sommarsverige. Alltså, jag vet att det sagts onödigt många gånger, men sommar i Sverige, det är ju alldeles urgött. Sedan med en egenkomponerad slänggunga som invigdes en helt oförglömglig kväll med månsken och glädjetjut - det gjorde inte semestern sämre. Lite synd om en stackars herre som dock råkade vara med när gungan gav vika. I år får det bli en gunga som inte är anpassad efter småbarn.
 
 
'
 
 
Släktträff i herr Fs familj. Man kan tro att jag är den mest udda, men icke. De står i ring och sjunger. Otroligt rart. Och lite fnissfaktor!
 
 
Ta mig tillbaka - fem dagar i NY var för lite. Men gav mersmak. Broadway har för evigt förstört all annan musikal. Wicked war wicked och vi var saliga. 
 
 
Det var det hela. Förhoppningsvis kommer resterande tre månader innan årsskiftet. Men jag lovar inget. Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback