Årskrönikans avslut

Man brukar ju säga att man ska sluta när man är på topp, men denna årskrönika bir tyävärr inte ett exempel på det. Jag vet inte riktigt vad som hänt, men antingen har jag inte tagit några bilder, missat lägga in dem i datorn, råkat radera dem eller så har datorn ätit upp dem. Herr F brukar ju vara min datorsupport, men just nu är han inte hemma och jag orkar inte vänta (som sagt, inte min starkaste sida) så ni får hålla till godo med de bilder datorn var generös nog att bjuda på. Jag skulle nog säga att årskrönikan för förra året var bättre. Men det inte sagt att året var bättre. Jag vill gärna tro att livet bara blir bättre. För att citera en känd sångare från Göteborg jag tror att allt det bästa inte hänt än. Helt i stil med mitt måtto The best is yet to come!
 
Oktober
Vem minns egentligen oktober 2013? Kanske årets minst minnesvärda månad. Men oavsett månad fick vi gå på minnesvärd fest på Kontiki. För att ära jubilaren klädde lillasyster och jag oss i paljetter. Heja glamour!
 
 
November
Uppladdningen inför advent och jul kan nog vara årets mest förväntansfulla tid. I år fick vi fira extra med lilla Ns första luciatåg på förskolan. Ljuvligt!
 
 
December
Fortsatta förberedelser för jul med julgran, luciatåg, julfika, goda vänner, familj, tomteskum, ljus i mörkret och en stjärna över Betlehem. Vi fick också veta att vi ska få en till familjemedlem framåt augusti. Glädje! Jul del ett firades i fjällen med mina kusiner och deras familjer. Det var fint att få fira ihop första året utan pappa. Det var också bra att få vara någon annanstans. Som jul, fast ändå inte. Men på ett bra sätt. 
 
 
 
 
Sedan firades självklart traditionsenligt med eliten från Vårgårda-Alingsås i tema utbytesstudent. Vi var Indien om detta inte är tydligt nog. Här skulle minsann bytas bilder efteråt, men vi har inte riktigt kommit dit än så än så länge kan jag bara bjuda på herr F. Men det är inte illa det!
 
 
Så, vänner - rocka på. Jag tror att allt det bästa inte hänt än. Som tur var. Framtiden är ljus. 

Kommentarer
Postat av: lilli

Jamen ÄNTLIGEN! det bästa har inte hänt än! Lovely. Puss

2014-06-12 @ 09:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback