Helg varje dag, men ändå helg

På semestern känns det ju lite som att man har helg varje dag. Ändå tänkte jag mig att det var söndag och pepp för arbetsvecka. Men icke. Pepp för fortsatt semester och fix med huset som vi får på tisdag. Iiiii...

Denna helg har vi i alla fall fått fira med bröllop i södra skärgården. Idyll! 



Efter måga om och men blev även herr F och jag festfina. Jag i herr Fs nya morgonrock (tror han i alla fall, tänk er när han ska hämta tidningen i vårt villakvarter. Skandal) och han i farfars gamla fluga. Vi kan vi!



Idag har vi träffat långväga vänner, en del familj och kollat på olika nyanser av vitt till väggar och tak. Glädje!

Kommentarer
Postat av: Lilli

Snyggaste ni!

2014-06-30 @ 09:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback