Midsommar

I torsdags gjorde jag min sista arbetsdag på väldigt länge. Jag firade ut mig och in sommaren med finlunch och goa kollegor. Känns konstigt att lämna. Har så otroligt mycket förändringar framför oss. Spännande, roligt men också ganska läskigt. Det händer att paniken kommer sig smygande trots bästa intentioner att ta det coolt. Men ge mig några månader och plötsligt kommer allt kännas bekant och självklart. 

Sommaren har firats in på bästa sätt i Espevik med utökade familjen. Perfekta sättet att börja semestern på. Lilla N, herr F och jag har huserat i husvagnen till lilla Ns stora glädje. Och på mornarna har det bara varit att skicka in honom till mormor. Det är i sanning win-win. Nu lite mer semester innan projekt hus påbörjas. Det känns som ett äventyr utöver det vanliga. Rapport kommer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback