Sista lediga dagen

Idag är sista lediga dagen innan 14 månader av lediga dagar. Konstigt att tänka att varje dag ska vara såhär. Och härligt. 

Igår hade vi en regelrätt tjejkväll. En tjejkväll av den sorten jag inte trodde skulle hända igen. Vi åt, pratade en massa (än så länge helt standard) och MÅLADE naglarna. Det var finfint. Jag fick de snyggaste leo-naglarna. Jag antar att det är vad som kallas lycka i en flaska. 


Men låt mig bara presentera ironin. En gång träffade jag en ungdomspastor som skrattade åt mig naglar oförstående. Igår målades de av en annan eminent, mångkunnig ungdomspastor. Imponerad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde nästan maila mattias b och meddela detta, sjukt roligt!! Asläckra naglar!

2014-06-18 @ 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback