Hejdå fasta

I år hade herr F och jag bestämt oss för att fasta från TV-serier under fastan. Och delvis godis och chips. Men alltså, vem tänkte där? Har ni provat att fasta från detta i kombination med att vara på tjocken? Sjukt dålig kombo. Så nu bestämde jag mig för att fastan ska vara slut. I alla fall den som involverar TV-serier eftersom soffan och jag är bästisar just nu. Godiset får fortgå ytterligare något eftersom jag involverar bästa kollegan i det. 

Så var det med den viljestyrkan... För övrigt tror jag viljestyrka är överreklamerat. Nu ska vi steka korv som vi tänkt grilla men blev för lata och vill inte överdosera frilufseriet. Över och ut. 

Jag bjuder på en bild från helgens begivenheter för att bevisa att vi verkligen varit ute. Mycket!




Kommentarer
Postat av: Lilli

Alltså. Det här när N håller i Fs öron som handtag på en liten kaffekopp - så rart.

2014-03-31 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback