Köket del två

Okej, om inte renovering intresserad dig kan du sluta läsa nu. För just nu svämmar livet över av det. Och barnen. Leka, riva, mata, sova - om och om igen. Blogginlägg skrivs från toaletten eller bilen (när herr F kör då givetvis). Då vet du det. Jag vet, lite för mycket information. Men alltså jag skyller på barnen åter igen. Ett tag efter att ha fött barn tappar man ju gränserna. Får se om de återvänder...

Herr F har just nu lov så då blir det fart på något bra projekt. Eller några. Just nu rivs det skåp. Här kommer bilduppdatering. Lilla N, lilla V och jag ska gå till lekplatsen med en annan mamma och pojk. Det är svårt att renovera ihop just nu. Men planen är att rasta lilla N ordentligt så han sover gott efter lunchen. Då ska jag dunderfixa. Gött. 

Före...

Inte efter men en bit på väg. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback