I'm back

Efter lite för mycket tid i landstingets nattrock (förstår inte varför man inte får leva i dem jämt - typ på jobbet) och mysbyxor har jag idag samlat mod och klätt på mig kläder. Alltså vanliga kläder som folk använder i verkligheten. Känns helt okej. Inte som landstingets nattskjorta förstås, men okej. Den snygga skjortan med liknande funktions som nattskjortan är för övrigt utlånad av lillasyster som tycker att jag både ska tänka på form och funktion. Tur jag har henne. 




Vi säger nu hejdå till stor mage, halsbränna och väntan och säger hej till den mest underbara lilla skapelsen - lilla V, mindre mage och ömma bröst. Hela familjen är på plats hemma och vi lever just nu i ett härligt kaos med leksaker överallt, tvätt och en minst sagt lycklig lilla N på högsta volym. 

Kommentarer
Postat av: Lilli

Hej vad snyggt! Är det brallorna som fått ny längd? Perfekt!

Svar: Japp. Sjukt bra brallor ändå :)
M

2014-09-15 @ 09:36:42
Postat av: Josefine

Fiiiin! Och mycket stort grattis till V! Tänker på er och hoppas vi kan träffas snart igen! Alla på jobbet hälsar!

2014-09-16 @ 20:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback