Projekt

Jag är av den fasta övertygelsen att man ska göra ett projekt i taget. Det blir böttre, går snabbare, man är mer fokuserad. MoHahahahahah.... Det är nog bra detdär, men i verkligheten så är det mer allt på samma gång. Så denna veckan har jag (hitintills):

Slipat på en barnstol som ska måls om, grävt stubbar lite varstans, kollat på ny barnvagn till lilla V, slipat och laserat en av stolarna till baltanen och beställt färg för att spraya en lampa. Behöver jag säga att inget har blivit klart. Eller jo, en stol står faktiskt på tork. Alltså inte mest effektivt, men det är ju så eländigt tråkigt att bara göra samma sak hela tiden. Nu ska jag åka en sväng till biblioteket och sedan spendera resten av dagen med nästan i vädret. Herr F har lov så han har också varit delaktig. Övriga planer för lovet gick i stöpet för lilla N har vattkoppor. Inte skoj, men ändå gött att vi är två vuxna hemma nu. Todelo!












Kommentarer
Postat av: Anonym

En sak i taget hinner ju göra så att en tröttnar:)

2015-04-09 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback