Försprång

Aldrig har jag varit så beroende av kaffe som nu och aldrig har jag känt så tydligt att det borde vara lag på att inga motgångar får komma innan kaffe. Egentligen får absolut ingenting hända innan kaffe. Häromdagen tjöt det till exempel i en brandvarnare post herr Fs avresa till jobbet, men pre min uppgång och kaffe. Det var då jag kände det. Jag M-Å-S-T-E (läs i Gunnar S-style, á la brandvarnare) ha en kaffemaskin. Herr F har velat ha en helautomatisk espressobryggare i flera år, men jag har tyckt att det har varit onödigt. Behöver jag nämna att den nu är inhandlad, snabbare än kvickt. Så i morse fick jag kaffe på sängen, redo att möta vad som än komma ska här på morgonen. Nu: en rusch för att hinna till föris. 






Kommentarer
Postat av: kad

bra investering!!!

2015-01-27 @ 14:10:20
Postat av: lilli

Bra! Gott blire ju också!!

2015-02-05 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback