Tjejdag

God morgon! Idag ska jag och två andra tjejer/kvinnor/mammor/pinglor göra stan. Stan är just idag Borås. Stora barn ska få leka på föris och små barn får hänga med. Väldigt mysigt. Sedan kommer lillasyster och hjälper mig att måla gillestugan. Här ska bli ljust och fräscht. Förutom den lilla detaljen att taket är brunt och det är en heltäckningsmatta där. Men annars så...

Här hade det passat med en selfie eller en före-bild på gillestuga. Jag ligger dock i sängen fortfarande så inget av detta kommer hända. Istället ger jag er: barn med ballonger. Ha en finfin dag kamrater!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Barn med ballonger går hur bra som helst. Köp dig nåt snyggt hörru!

2015-06-09 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback