Vänner, vilse & vilja

Dessa tre ord får sammanfatta min helg. Vi har träffat vänner, jag sprang vilse i skogen (okej, sprang är en överdrift, men lunkade låter inte något vidare och eftersom jag var vilse var det ingen som såg mig men det löste sig. Åter igen, tack för Google Maps. Det, kaffe och bra människor i sin värld löser det mesta.) Och viljan har flödat. Genom mina barn främst. Deras alldeles ofantligt starka vilja. Som är frustrerande, spännande, rolig och alldeles nödvändig. Jag har rensat ur en garderob hos mamma också. Hon verkar känna likadant om mig. Speciellt när jag slängde alla handdukar som låg på en hylla...

Att vara med familjen (det börjar ju inte på V så det fick inte vara med i rubriken), träffa vänner, greja och bara leva livet. Det är livet. Nu tar jag paus. Skönhetssömn. Sov sött. 

Foto av den förträffliga lilla N. Han kan, han!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Strålande som alltid! Klart de har vilja de där två, de brås på sina päron! Bra med röjet, i helgen fortsätter jag.

2015-06-08 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback