Våren är i antågande

Varje år när våren kommer tänker jag på Narnia. Ni vet när det goda övervunnit det onda kom våren tillbaka. Riktigt så dramatiskt är det ju inte här med årstider, men det är något totalt och definitivt positivt när solen börjar värma och naturen börjar leva igen. 

Vi har börjat leva utomhus. En av de stora anledningarna att jag längtade efter att flytt till hus var för att kunna sätta mig på trappen på förmiddagen och dricka kaffe, vilket jag nu gör. Och det är precis så härligt som jag hade föreställt mig. Vi har införskaffat lämpliga gungor också så det är win-win. På eftermiddagen hänger vi på balkongen som byggdes förra året. Glädje!




Det var dagens funderingar. Nu tycker lilla N tydligen att jag är lite tråkig när jag inte leker att kuddarna är presenter medan de andra två sover. 

Kommentarer
Postat av: Kad

så mysigt ni har det!!!

2015-03-14 @ 09:10:31
Postat av: Anonym

Ser väldigt härligt ut!

2015-03-15 @ 13:53:31
Postat av: Anna

Hade kanske inte tänkt att min kommentar skulle vara anonym, men ok :)

Svar: Uppskattar tillkännagivandet ändå 😉
M

2015-03-15 @ 13:56:32
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: doktorn

Åh ljuvligt!!

2015-03-19 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback