Läger

Veckan som gått har jag fått ynnesten att jobba på läger som min nuvarande arbetsplats ordnar varje år. Fem dagar av lekar, skoj, allvar, skratt och även lite gråt. Jag har sovit på lägergård, nattbadat, kört båt, träffat en trollkarl, gått spökvandring och haft samtal.

Besökarna var jättefina och personalen (som alla såg ut som smurfar i likadana tishor) var fenomenala.

Igår åkte jag därifrån med den bekanta känslan av att lämna läger. En blandning av glädje, ofantlig trötthet och visst vemod över att det är slut och kanske aldrig få träffa några av dem man träffat så mycket under veckan igen. Men mest glädje över att ha fått vara med. Nästa år får jag en ny chans som jag ämnar ta. Whoop whoop! Nu ska här fixas med barnens rum. Herr F är full av energi efter att ha varit hemma en vecka. Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback