Semester

Jag har nu avslutat första veckan semester och jag stormtrivs. Vilket på något sätt är givet, men jag bara älskar alltihopa med semestern i år. För det första får jag vara med mina ljuvliga familj och höra vad mina barn funderar på hela dagarna.

Sen får jag vara på härliga platser där min enda uppgift verkar vara att ha en gött liv. Idag åker herr F och jag till Stockholm för två dagar för oss själva. Jag saknar redan de små liven (japp, det har gått en timme), men detta ska bli ljuvligt.

Så, nu ska jag klunkarna mig sista kaffet (absolut inte sista för dagen, dricka kaffe är ett av målen) för att sedan vara redo för storstad, shopping, mycket (varm) mat, hotell och att prata till punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback