Jag är åter-kanske

 
Efter en längre paus från bloggen har jag på önskemål från faster övervägt att låta den återuppstå. Jag ska i alla fall ge det en prövotid. 
 
Sen jag skrev sist har jag arbetat, insett att min jobb var skit, stridit för att det skulle bli bättre, insett att det kanske inte är min strid, sagt upp mig och börjat ett nytt jobb. Ett fantastiskt jobb. Jag är inte stressad för första gången sen jag blev färdig socionom. Det är förbi galet, men sant. Det var jobbffronten. Hemmavid har herr F snart varit hemma ett år, vi har firat en fantastisk fyraåring och har en fenomenal snart tvååring. 
 

 
 
 
Här prövandes min mormors gamla örhängen. Precis som jag och lillasyster fullkomligt älskade att göra när vi var små. Har stort hopp för dessa små och glamouren. 
 
Sen har det hänt en massa annat, men jag kan ju inte skriva allt första gången. Över och ut! 

Kommentarer
Postat av: Anna Svalander

Kul! Inte helt lätt det där med att hålla bloggen levande...

2016-05-31 @ 14:51:50
URL: http://svalander.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul att du är tillbaka. Barnens kläder känner jag igen. 😉

2016-06-18 @ 18:32:58
Postat av: Lilli

Du är tillbaka!!! SÅ gött!!

2016-06-20 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback